ورزش

رئال مادرید: کریم بنزما در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد

رئال مادرید تایید کرد که کریم بنزما برنده توپ طلا در پایان فصل رئال مادرید را پس از ۱۴ سال پر جام به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد.

کریم بنزما ۳۵ ساله فرانسوی پس از فصل روان که در آن با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و به دلیل مصدومیت دیگری از حضور در رقابت‌های جام جهانی فرانسه در قطر بازماند و به نظر می‌رسید یک سال دیگر در باشگاه اسپانیایی بماند.

با این حال، پیشنهادی که توسط رسانه‌ها به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون یورو از سوی تیم الاتحاد عربستان سعودی مطرح شده، ظاهراً او را مجبور به تجدید نظر درباره آینده خود کرده است.

این مهاجم فرانسوی در دوران حضور خود در رئال مادرید ۲۵ جام بزرگ را به دست آورد و او را به موفق ترین بازیکن تاریخ آنها تبدیل کرد.

بنزما پس از پیوستن به رئال در سال ۲۰۰۹ از المپیک لیون، پس از رفتن رونالدو به یوونتوس در سال ۲۰۱۸، به پیشگام حملات باشگاه رئال مادرید و تهدید اصلی گلزنی آنها تبدیل شد.

بنزما بیش از ۳۵۰ گل برای رئال به ثمر رساند و بهترین فصل خود را در فصل۲۰۲۱_۲۰۲۲ داشت که ۴۴ بار در تمامی رقابت‌ها گلزنی کرد تا تیم را به رکورد چهاردهمین قهرمانی اروپا و همچنین قهرمانی لالیگا برساند.

بنزما روز سه شنبه کنفرانس خبری خداحافظی برگزار خواهد کرد.