ورزش

تقابل مسی و رونالدو در ریاض؛ بازی به سود پاری سن‌ژرمن پایان یافت

در دیدار دوستانه میان تیم‌های پاری سن‌ژرمن از اروپا و تیم مشترک ستاره‌های النصر و الهلال عربستان سعودی جهان فوتبال بار دیگر گواه بازی دو ستاره خود، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بود.

این دیدار که نخستین بازی کریستیانو رونالدو را پس از پیوستن وی به لیگ عربستان رقم زد در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار شد با نتیجه پر گول ۵-۴ به سود تیم پی اس جی ختم شد.

در دقایق اول نیمه لیونل مسی به روی یک پاس زیبای نیمار، موفق شد دروازه تیم عربستانی را باز کند. در دقیقه ۳۴ بازی رونالدو موفق شد از روی نقطه پنالتی حساب کار را مساوی کند.

پنج دقیقه پس از آن، خوان برنات بازیکن پاری سن ژرمن به دلیل خطا که انجام داد از بازی اخراج شد تا پاریسی‌ها بازی را با ۱۰ بازیکن ادامه دهند.

در دقیقه ۴۳ مارکنیوش بار دیگر برای پی اس جی گول‌زنی کرد که تنها دو دقیقه بعد رونالدو بار دیگر حساب کار را مساوی کرد و نیمه اول با نتیجه ۲-۲ پایان یافت.

در نیمه دوم دقیقه ۵۳ بازی بود که راموس گول سوم تیم اش را به ثمر رساند.

اما بازیکنان تیم عربستانی موفق شدند این گول را نیز جبران کنند.

مسی و رونالدو هر دو به صورت همزان در دقیقه ۶۰ در میان تشویق بی وقفه هواداران از بازی تعویض شدند.

بدون درنظرداشت نتیجه آن، این بازی با تصویرهایی دست دادن و آغوش‌گیری رونالدو و مسی درست قبل از شروع بازی که به احتمال زیاد شاید آخرین رقابت آنها باشد، آورنده خاطرات میلیون ها طرفدار فوتبال بود که سالها با دیدن رقابت این دو ابر ستاره فوتبال، عاشق این ورزش شدند.